Fashion Event της χρονιάς: All things Fashion, notos Θεσσαλονίκη Shopping
Destination/Καλύτερες βιτρίνες της χρονιάς: notos/Ανοιξιάτικες βιτρίνες
Τα πολυκαταστήματα notos, ένα από τα πιο ιστορικά retail brands που είναι άμεσα συνδεδεμένα με την πολύχρονη εμπειρία, έχοντας δημιουργήσει ισχυρές σχέσεις εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές
Τη νέα εποχή των πολυκαταστημάτων notos σηματοδοτεί η στρατηγική επαναπροσδιορισμού της εικόνας, της επικοινωνίας και του brandportfolio. Σε αυτή τη στρατηγική μετάβαση παραμένουμε πιστοί στη βασικές μας αξίες ότι ο καταναλωτής, οι ανάγκες και η αγοραστική omnichannel εμπειρία του είναι πάντα στο επίκεντρο των ενεργειών μας.
Λανσαρίσματα νέων σειρών σε ήδη υπάρχοντα καταξιωμένα brandsαλλά και παρουσίαση νέων brands, σεβασμός στις αξίες της βιωσιμότητας, συνέπεια στην εξυπηρέτηση των πελατών, ενδυνάμωση της media επικοινωνίας, δημιουργία εμπορικών συνεργειών ενισχύοντας την εικόνα των πολυκαταστημάτων ως multioccasion shopping destinations, είναι κάποιες από τις κύριες στρατηγικές προτεραιότητες των πολυκαταστημάτων notos.
SPRING WINDOWS 23
Στα πλαίσια της νέας στρατηγικής επικοινωνίας, η παρουσίαση των brands, των χώρων προβολής και του περιβάλλοντος χώρου είναι εξαιρετικής σημασίας και βαρύτητας.
Τα πολυκαταστήματα υποδέχτηκαν την Άνοιξη 23 με νέες εντυπωσιακές βιτρίνες, παρουσιάζοντας νέα fashion brands και συλλογές.
Η θεματική διακόσμηση των βιτρινών ήταν εμπνευσμένη από έντονα χρώματα – κυρίαρχα στις τάσεις της μόδας. Οι κούκλες ντύθηκαν με δημιουργίες των νέων fashion αφίξεων Άνοιξη – Καλοκαίρι ’23, ενώ τα κεφάλια τους διακοσμήθηκαν με μεγάλα εντυπωσιακά καπέλα γεμάτα λουλούδια, αντανακλώντας την νέα σεζόν.
Το χρώμα κυριάρχησε δίνοντας έμπνευση και ζωντάνια, ενώ τα καπέλα με τα πολύχρωμα λουλούδια οδηγούσαν σε ένα ανθισμένο ανοιξιάτικο τοπίο.
FASHION CATWALK
Υποδεχτήκαμε το καλοκαίρι με new statement αλλά και ήδη established brands, τα οποία παρουσιάστηκαν σε ένα επιβλητικό fashion catwalk στο πολυκατάστημα notos Θεσσαλονίκης.
Πελάτες μας, fashion & beauty influencers και δημοσιογράφοι από Αθήνα & Θεσσαλονίκη γνώρισαν τα νέα fashion brand arrivals όπως STELIOS KOUDOUNARIS, Self Portrait, Kooreloo, Versace, Karl Lagerfeld, Jimmy Fairly, BCBGMAXAZRIA αλλά και τις νέες συλλογές από Gant, Lacoste, DKNY, IRO, HUGO, Boggi Milano, Ba&Sh, Twinset, Kocca, Patrizia Pepe, Sister Jane,Ted Baker, Michael Kors, Marc Jacobs, και πολλά ακόμα.
Η δημιουργία εμπορικών συνεργειών, όπως ήδη αναφέρθηκε στα πλαίσια της νέας στρατηγικής συνολικής ενεργοποίησης, αποτέλεσε αναπόσπαστο μέρος της επιτυχίας αυτού του catwalk, τόσο σε επίπεδο οργάνωσης όσο και φιλοξενίας του.
Η πελατοκεντρική αλλά ταυτόχρονα εξαιρετικά δημιουργική παρουσίαση των brands ήταν συνέπεια μιας εξαιρετικά επιτυχημένης συνεργασίας του style director, των μοντέλων και εμπορικών σημάτων που συνεργάστηκαν μαζί μας για αυτό το catwalk το οποίο έγινε talk of the fashion crowd.
Σχόλια